piątek, 27 marca 2020

A oto relacja młodego ornitologa, Kamila Skawińskiego...


A oto relacja młodego ornitologa, Kamila Skawińskiego...

Ostatnio (dokładnie 17.02.2019) wybrałem się na pola za moim domem, pod Zwoleniem, (szlak prowadził aż za Piekarnię P. Makucha) idąc nią dalej dochodziło się do drogi głównej (ul. Puławska). Po drodze spotkałem polującego srokosza (fot.), a następnie stadko trznadli (fot.). Po powrocie do domu i kilkugodzinnym odpoczynku poszedłem jeszcze raz tą samą drogą. Tym razem zobaczyłem polującego myszołowa (fot.). Podczas tego spaceru słyszałem i widziałem śpiewające skowronki! Następnie gdy wracałem do domu zobaczyłem i sfotografowałem mały klucz gęsi zbożowych (fot.). Bardzo fajna obserwacja jak na tę porę roku.

...
...
...
...
...
...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz